środa, 24 lipca 2013

Diabeł ubiera się u Prady. Rozdział 3

Zakończyłam połączenie. Następnie wyłączyłam laptopa i poszłam spać.
* Następnego dnia. Sobota *
Wstałam ok. 9 poszłam zrobić sobie śniadanie.
- Cześć mamo. - powiedziałam.
- Witaj córeczko !
- Hej Diana - powiedziała moja siostra po czym ja tylko się uśmiechnęłam.
- Tutaj proszę sałatkę owocową i sok pomarańczowy. Proszę - powiedziała mi mama dając śniadanie.
- Dziękuję - uśmiechnęłam się i zabrałam do jedzenia sałatki
- Noo Dianka jak tam nowy chłopak ? - Spytała szatańsko moja siostra
- Diana, masz chłopaka ? - spytała zdziwiona moja mama.
- Ehh...spotkałam się tylko z nim wczoraj.. ale nie wiem czy zaraz akurat chłopak.
- Życzę szczęścia! - Po czym Emily odeszła od stołu.
- Dobrze, mamo dziękuję za śniadanie muszę iść już do agencji.
- Ale nie zjadłaś śniadania ! - Powiedziała zasmucona mama. A ja już byłam w swoim pokoju. Ubrałam jakieś ubrania i poszłam.
* W agencji *
- Dzień dobry. - powiedziały mi sekretarki
- Witajcie - po czym uśmiechnęłam się i poszłam do swojego biura.
Położyłam swoją torebkę na podłodze a ja usiadłam na krześle i włączyłam komputer. Po paru minutach sprawdziłam w komputerze że dziś jest POKAZ MODY ! i że ja go mam PRZYGOTOWAĆ ! Byłam zszokowana.. przecież to dopiero 2 dzień stażu i już mam urządzać pokaz mody ?! . Zostało mi 10 godzin do pokazu. Musiałam się uspokoić i wszystko przyszykować. Napisałam na kartce wszystko co mam zrobić . Wstałam z krzesła i wyszłam z biura do sali z wybiegiem. Był tam Louis z Melanie.
- Hej Diana ! - Przywitał mnie radośnie Louis
- No hej ! - Odpowiedziałam uśmiechając się
- O boże..jeszcze tej brakowała - Powiedziała żenująco Melanie
- Masz coś do powiedzenia kochana ? - Powiedział do Melanie z uśmiechem. A Melanie nic nie odpowiedziała i poszła za wybieg.
- Nie przejmuj się nie lubi kiedy ktoś jest mądrzejszy no i piękniejszy od niej. - Pocieszył mnie Lou.
- Dziękuję kochany ! - Przytuliłam Louisa i poszłam za wybieg.
Pokaz miał mieć temat lat 60. Stylistki już szykowały ubrania do modelek a ja tylko doradzałam co można poprawić lub dodać do ubrania. Cieszyłam się że obdarowano mnie zaufaniem i mogę załatwić swój pokaz mody :) .
Po paru minutach przyszła do sali p. Elisabeth.
- Dzień dobry ! - Powiedziałam
- Witaj Diano... dziś masz swój szczęśliwy dzień. Brawo. Dałam ci szansę. Nie zmarnuj jej - Po czym p. Morgan zniknęła w mgnieniu oka a ja tylko pokiwałam głową i się uśmiechnęłam.
- Louis! Będziesz dziś na wybiegu ?
- Jasne. Będę chodził na twoim wybiegu. Tak się ciesze ! Pierwszy wybieg który daje mi szczęście !
- Hahahaha. Kochany jesteś.
* Lunch *
Na stołówce wzięłam sobie sałatkę z kurczakiem do tego woda.
- A ty ?! Co ty tak tłusto jesz ? - Spytała mnie Melanie.
- Sałatka to nie tłuste jedzenie.
- Zobacz.. ja mam tylko wodę !
- Ja chcę dobrze zjeść aby mieć siłę do myślenia - Uśmiechnęłam się a wariatka, przepraszam Melanie poszła.
* 2 godz. do pokazu *
Coraz większe emocje !
Za wybiegiem makijażystki malują modelki, fryzjerki układają im fryzury a stylistki ubierają. Cieszyłam się że to wszystko moja zasługa. Na pokazie miało pojawić się około 400 osób. To dość dużo jak na 1 - szy pokaz. Żeby tylko wszystko poszło jak trzeba !
* 30 min. do pokazu *
Goście zbierają już się. Powoli siadają na widowni. Choreograf i ja tłumaczyliśmy jak modelki mają chodzić po wybiegu. Wybieg był bardzo ładnie przystrojony. Podeszłam na chwilę do Louisa
- I jak stresik ? - Zapytałam
- Wiesz, nawet trochę.
- Trzymam za ciebie kciuki, kochany ! Powodzenia ! - Przytuliłam Louisa i poszłam aby przywitać gości. Wzięłam mikrofon i wyszłam. Zgasły światła a reflektor był skierowany na mnie
- Witam państwa ! Bardzo chciałabym na początek powiedzieć że przygotowania do pokazu były bardzo trudne ! Jestem dopiero stażystką więc pokaz może nie być jak najbardziej profesjonalny. - Uśmiechnęłam się .
Pokaz ma temat mody w latach 60. Mnie tam bardzo zaciekawił więc go wybrałam. Myślę że spodoba się państwu. Życzę miłego oglądania ! - Zeszłam ze sceny i poszłam za wybieg. Tam modelki były już ustawione do występu.
____________________

PROSZĘ O KOMENTOWANIE ! ;3
Sprawia to że opowiadanie będzie coraz bardziej lepsze ;))  
   

7 komentarzy:

  1. Fajne tylko krótkie ;) pisz pisz czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super i zapraszam do mnie http://live-your-life-honey.blogspot.com/
    http://zyj-marzeniem.blogspot.com/
    http://zyj-jakby-nie-bylo-jutra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jeżeli mam być szczera słabo piszesz... ale dobra nie o tym chciałam, bo ja też najlepsza nie jestem. więc do rzeczy... jak piszesz o modzie, pokazach mody i tak dalej to musisz mieć choć odrobinę wiedzy na ten temat. obejrzyj kilka pokazów, poczytaj o tym... to co opisujesz przypomina raczej zabawę w pokaz. nie chciałam cie zranić, ani nic tylko dac radę. mam nadzieję, że weźmiesz ją sobie do serca
    ily x.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taa właśnie swoją " radą " nie źle mnie uraziłaś :/ . Jak dla mnie rozdział był b.dobry jestem z niego zadowolona. A co do pokazów mody. Moja kuzynka jest makijażystką modelek. Wiec nie raz zabrała mnie na pokaz mody w Niemczech... więc trochę jednak się tego naoglądałam.
    + Taa..słabo piszę. Ok, i nie wezmę tego sobie do serca. Sorry. Takie moje zdanie o tym komentarzu. Jeśli chcesz mogę ci nawet dać fp mojej kuzynki na fb :)) + http://one-direction-one-lovee.blogspot.com/ tutaj mój inny blog. Pewnie też słabo pisze. Cóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, nie chodziło mi nawet o to pisanie, bo ja też najlepsza nie jestem i dopiero się uczę. dobrze, że piszesz, bo w ten sposob ćwiczysz. naprawdę przepraszam jeśli cię uraziłam, bo tego nie chciałam.

      Usuń