czwartek, 18 lipca 2013

Diabeł ubiera się u Prady. Rozdział 2

- Proszę Melanie. Oto twoja kawa. I tutaj jest dla innych proszę ! - Powiedziałam radosna
* Melanie próbuje kawę *
- Ohh !! Co to jest ?! To nie jest kawa !! Ona jest taka, taka słona !! Ughh !! - Krzyczała.
- Na prawdę ? . Ooo nie wiedziałam. - Powiedziałam złośliwie.
A inni z obsługi bili mi brawa.
* Godz. 17.00 *
Wróciłam szybko do domu aby się przygotować na spotkanie..a może randkę ? Zobaczymy. Ubrałam  http://img.szafa.pl/ubrania/0/010566148/1338665004/koronkowa-kremowa-sukienka.jpg taki komplet ubrań. Następnie włosy spięłam w kok i nałożyłam na twarz delikatny makijaż. Przed wyjściem wzięłam torebkę, a do buzi włożyłam gumę miętową. Czekała na mnie już taksówka.
- Proszę na Aleje Elizejskie . - Powiedziałam do taksówkarza
- Już się robi.
Po wyjściu z taksówki oglądałam się wokół własnej osi i patrzyłam czy nie ma gdzieś Louisa. Rozglądałam się tak dobre 3/4 min. Miałam rozkapryszoną minę, myślałam że Louis mnie wystawił. Nagle ktoś dotknął mi ramię.
- Cześć ! - Powiedział radośnie Louis
- Witaj. - odpowiedziałam.
- Szukałem cię bardzo długo ! Myślałem że coś się stało, albo po prostu że nie chcesz się ze mną spotkać .
- Właśnie miałam tak samo. - Powiedziałam śmiejąc się.
- To może pójdźmy tutaj do restauracji co ?
- Ok. - odpowiedziałam i poszliśmy.
Po wejściu do restauracji Louis odsunął mi krzesło abym usiadła. Miłe z jego strony
- Co zamawiasz ? - Spytałam.
- Myślę że wezmę Risotto.
- A ja sobie zamówię sałatkę z kurczakiem - odpowiedział z uśmiechem
Po paru minutach przyszedł do nas kelner aby złożyć zamówienie. Następnie poznawaliśmy się. Dużo ciekawych rzeczy dowiedziałam się o Lousie . On jest taki mądry, śmieszny, przystojny..
* Oczami Louisa *
Wow ! Diana dziś przepięknie wygląda.Od samego początku widziałem że jest miłą, śliczną dziewczyną. Nic nie może popsuć tego wieczoru !
- Louis, zobacz czy to nie jest ta Melanie ? - Zapytałam chłopaka i wskazałam na okno.
- Tak ! To ona czego tu chce !? - Powiedział zdenerwowany Lou.
Zaraz popsuł nam się humor. Melanie weszła do restauracji i podeszła do baru. Nagle rozglądała się po całej restauracji jakby nie wiedziała że w niej jesteśmy.
- Ooo ! Diana i Louis ! Nie wiedziałam że się spotykacie ! - Powiedziała " radosna " Melanie .
- Yhym.. - odparł Louis.
- Diana, spróbujmy nie zwracać na nią uwagi, może się odczepi ok ? - Powiedział szeptem Lou
- Ok, jasne.
Jak widać Melanie nie chciała abym spotykała się z Lou, była zazdrosna. Robiła same " seksowne " ruchy aby tylko Louis zwrócił na nią uwagę.
- Zobacz co ona wyprawia ! Dobrze się czuje ?! - powiedziałam donośnym tonem do Lou.
- Spokojnie, Diana. Mnie też to nie bawi.
Nagle Melanie podchodzi do Louisa i go obejmuje. Lecz Louis zaraz wziął ręce dziewczyny.
- Melanie ! Co ty robisz ?!
- Ja ? Przecież tylko chciałam się was spytać jak tam randka. !
- Dobrze wiemy co planujesz ! Chodź Diana. Wychodzimy stąd !
Pokiwałam głową i poszliśmy. Ciągle patrzyliśmy się za siebie czy Melanie za nami idzie. Wędrowaliśmy sobie po mieście, a w tedy Louis mnie objął.
- Nie przeszkadza ci ? - Spytał mnie Lou.
- Nie, jasne że nie.
Czułam się jak w niebie *.* Po chodzeniu po alejach, Louis zaproponował już pójście do domu, byliśmy zmęczeni.
* Pod moim domem *
- Wiesz..było dziś naprawdę wspaniale, oprócz ten przypadek z Melanie .. - powiedział Louis
- Tak, wiem. Dziękuje ci za to i dzwoń o każdej porze dnia i nocy. - Powiedziałam i pocałowałam Louisa w policzek i poszłam do wnętrza domu.
Później patrzyłam ukrytkiem przez okno i patrzyłam co Louis robi dalej pod moim domem. Cieszył się jak małe dziecko ! Zrobił rękami znak " Jest ! " czyli pocałunek w policzek i cały wieczór na pewno się udał.
- Diana..co tak patrzysz przez to okno ? - Spytała mnie moja młodsza siostra Emily .
- Aaa nic. - powiedziałam z uśmiechem i poszłam na 2 piętro domu.
Tam wzięłam prysznic a później poszłam do swojego pokoju wzięłam laptopa położyłam się na łóżku i weszłam na Facebook'a. Wiadomo że polubiłam Fan Page agencji " Believe " widzę post na str. głów. więc postanowiłam przeczytać " Nowa stażystka uwiodła naszego modela Louisa Tomlinsona. Czy zdradza Melanie Lewis ? " + * zdjęcie * .
Że co ?! On jest z Melanie ?! I czemu akurat jest to na Facebook'u ?! To sprawka Melanie !
Postanowiłam zadzwonić do Louisa.
- Louis. Wejdź na Facebooka i na Fan Page'a agencji.
- Już się robi.
- I co widzisz ?
- Co my tu robimy ?! I kto napisał że ja jestem z Melanie !? Diana. !!! Ja nie jestem z Melanie ! To jakiś podstęp ! Uwierz mi ! - Błagał mnie załamany Louis.
- Nie wiem komu wierzyć.  
- Diana ! Wierzysz zazdrosnej Melanie co dodała ten post czy mi ?
- ...
- Jesteś ?
- Tak..
- Więc ?
- Tobie. Wierze Tobie.
- Dziękuje ! Dobranoc
- Dobrej nocy..
Zakończyłam połączenie.
__________________________

2 rozdział. PROSZĘ O KOMENTOWANIE ! Ponieważ daje mi to motywacje aby opowiadanie było coraz bardziej lepsze ! :3 :)

3 komentarze:

  1. Hej! Rozdział bardzo fajny, romantyczny ^.^
    Mam nadzieje, że będzie jakaś ciekawa akcja :D
    Życzę weny i pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej :) czekam na 3 rozdział :D

    OdpowiedzUsuń