wtorek, 16 lipca 2013

Diabeł ubiera się u Prady. Rozdział 1

Jestem Diana Morgan.
Mieszkam we Francji tak dokładniej w Paryżu. Mam młodsza siostrę Emily. Mama całymi dniami pracuje więc rzadko ją widzę, a tata wyjechał za granicę aby jakoś nas utrzymać. Moim największym marzeniem jest pracować w Agencji Modelek jako sekretarka lub odpowiedzialna za pokazy mody itd. Jeśli się uda chciałabym też bardzo chodzić na pokazach mody.
Najpierw muszę mieć staż...
Postanowiłam się wybrać do pewnej agencji " Believe " . Jest piękna ! Cała oszklona i wielka.
- Dzień dobry. Dziś jestem umówiona na staż. - powiedziałam do sekretarki
- Tak. Jasne, proszę. Tutaj masz swoje małe biuro, zraz przyjdzie właścicielka i wszystko ci wytłumaczy.
Mam swoje własne biuro ? Robiło się ciekawie. Słyszałam ze z tej właścicielki to niezła kosa. Trochę się bałam a zarazem stresowałam. Ale nie mogłam tego pokazać. Weszłam do biura położyłam swoją torebkę na biurku i usiadłam na krześle zauważyłam przez szklane drzwi że idzie szefowa z całą obsadą. Szybko wstałam i poprawiłam wygląd.
- Dzień dobry. - powiedziałam z uśmiechem i podałam rękę pani Elisabeth .
- Witaj. Jak masz na imię ? - spytała mnie właścicielka agencji, po czym usiadła na krześle i wzięła swoją obsadę jako " taboret na nogi "
- Diana Morgan. Miło mi.
- Dobrze Diano pokaż mi swoje CV .
- Już daję. - Szybko wyciągnęłam z mojej torebki swoje CV i podałam p. Elisabeth
Po kilku sekundach mojego stresu a przeglądania p.Elisabeth mojego CV mijały wiecznie.
- Prosze. - Powiedziała bez entuzjazmu szefowa. A a tylko potaknęłam głową.
- I jak spodobało się ? - Spytałam
- I ty chcesz na sekretarkę startować !? - Spytała mnie z krzykiem p. Elisabeth
- No tak...
- Dziewczyno ty powinnaś tutaj mi startować na modelkę ! - Powiedziała właścicielka
- Bardzo dziękuje. Ale na razie zostanę przy decyzji sekretarki. Może jeszcze coś się zmieni.
W tedy weszła do mojego biura Melanie. Pracuje w agencji i ciągle podlizuje się się p. Elisabeth.
- P. Morgan proszę mi podać jej CV . - Powiedziała żałośnie Melanie
- Masz..
- Uhhh, dziewczynoo !!! Masz kwalifikacje i ty chcesz się dostać do Agencji Mody " Believe " ?! Czy ja się przesłyszałam ?! Nie masz prawa tutaj być !
- Nie, nie przesłyszałaś się. - Odpowiedziałam jej z uśmiechem na twarzy.
- Diana, to zbieg okoliczności że mamy takie same nazwisko prawda ? - Zapytała mnie właścicielka.
- Tak...raczej tak.
- No dobrze na mnie już pora. Żegnaj Diano ! - W tedy klasnęła rekami aby obsada otworzyła jej drzwi i wyszła.
Nawet miła jest. Ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca !.
Na szklanym biurku miałam przyszykowane papiery, komputer, telefon i drukarkę. Znalazłam jakąś kartkę z napisem " Jeśli to czytasz zrób kawę mi czyli Melanie i reszcie obsłudze. CZEKAM ! " Od początku jej nie lubiłam. Ale w końcu musiałam zrobić tą kawę. Specjalnie dla Melanie dosypałam jej 4 łyżeczki soli. A innym zrobiłam dobrą kawkę. Po paru minutach wzięłam na tacę kawy i wyszłam z mojego biura. Chwila nie uwagi i wpadłam na jakiegoś chłopaka.
- Patrz jak idziesz !! Widzisz co zrobiłeś ! - Krzyknęłam na niego nie patrząc na chłopaka twarz.
- Ale ja nie chciałem ! Przepraszam cię ! - Powiedział smutny a zarazem troskliwy nie znajomy.
- Nie nic się nie stało.. - Powiedziałam patrząc w oczy chłopaka.
- Ależ się stało ! twoja sukienka jest cała w kawie ! .
- Przebiorę się. - Powiedziałam " zahipnotyzowana " w oczy chłopaka.
- Pracujesz tu ?
- Mam staż. A ty ?
- Pracuję jako model - Uśmiechnął się
- A to dlatego jesteś taki śliczny. Czy ja to powiedziałam na głos ? - Spytałam
- Ooo tak. - Uśmiechnął się tym swoim pięknym uśmiechem
- Diana jestem. - Przedstawiłam się i uśmiechnęłam.
- Louis, miło mi. Może spotkamy się jeszcze dziś hmm ? - spytał mnie Louis
- Jasne. To gdzie i o której ?
- Może Pola Elizejskie ? Są tam różne kawiarenki i może o 18.00 ?
- A więc do zobaczenia !
I odszedł. Cała byłam w kawie. Poszłam jeszcze raz zrobić napój. Znów naszej Melanie wsypałam 4 łyżeczki soli. Teraz patrzyłam jak idę.
- Proszę Melanie. Oto twoja kawa. I tutaj jest dla innych proszę ! - Powiedziałam radosna.

_____________________

Oto 1 rozdział " Diabeł ubiera się u Prady " Bardzo prosiłabym o komentowanie ponieważ daje mi to motywacje aby opowiadanie było coraz lepsze ! :3

3 komentarze: